McDonald"s bliver grovere

For at imødekomme danskernes efterspørgsel efter grovboller lancerer McDonald’s nu fuldkorns-versioner af to af sine populære burgere. Dermed udvider restaurantkæden variationsmulighederne på menukortet, der nu byder på mere groft og grønt end nogen sinde før.

Nu udvider menuen med to burgere i en helt ny fuldkornsbolle. Introduktionen af de grove fuldkornsboller sker for at imødekomme danskernes ønske om mere variation på menukortet. De to burgere er grovere versioner af de populære klassikere McFeast og McChicken, som nu kan fås med en solid fuldkornsbolle i stedet for den klassiske burgerbolle.

”Vi er stolte af vores nye burgere, og vi håber, at danskerne vil tage rigtig godt imod dem. Sammen med vores andre nye produkter som wraps og de to nye salater er der dermed bedre muligheder end nogensinde før for at spise groft og grønt på McDonald’s,” siger Joachim Knudsen, marketingdirektør hos McDonald’s Danmark.

De nye burgere hedder GrovFeast og GrovChicken og er bortset fra den grovere bolle identiske med to af danskernes favoritburgere, McFeast og McChicken.