Avis lancerer mobil kunde feedback service

Med det nye mobile feedback system kan kunder give Avis feedback via mobilen.
Avis har indgået et samarbejde med Cellpoint Mobile om udbyggelsen af deres nuværende SMS reservations bekræftelses system således at Avis kunder fremover vil kunne tilføje f.eks. et mobilt bredbånd eller GPS system til reservationen samt give feedback efter endt leje.
Avis har i flere år fremsendt en bekræftelses SMS til sine kunder når de har reserveret en bil hos Avis men ønsker at udvide servicen med henblik på at forbedre kommunikations mulighederne for kunderne på det mobile område.
Philip Schack, Commercial Director, AVIS Skandinavien glæder sig til at tilbyde sine kunder en endnu bedre service, han udtaler Avis har en strategi om at være helt i front med kommunikationen med vores kunder på det mobile område han fortsætter vores kunder er vandt til at bruge deres mobil til flere forskellige aktiviteter i deres hverdag og Avis ønsker at møde vores kunder på deres fortrukne kommunikations platform mobilen.
Kristian Gjerding, CEO Cellpoint Mobile, ser store muligheder for Avis på det mobile område, “For en virksomhed som Avis der dagligt har mange transaktioner er det vigtigt at kunne optimerer kommunikationen for at sikre bedst mulig service over for sine kunder”, Han fortsætter “Dette er første skridt i en række udvidelser som vi sammen med Avis vil implementerer hen over det næste år på det mobile område”.
Avis forventer at systemet bliver lanceret til sine kunder i løbet af maj måned 2008.
http://www.cellpointmobile.com